Followers

Friday, April 15, 2011

AKTIVITI SHINOBI HARI INI

Tanggal pada 15haribulan 4 tahun 2011 bermulalah cite aku yang disekeliling dunia shinobi..tapi minat aku tentang shinobi ni dah lama ...cuma blog nie je baru mula..emm..

hari ni last la aku di dalam kesibukan dengan pilahanraya sarawak start minggu depan aku dah relax ahhhh lega rasanya..

harap2 lepas nie boleh la aku fokus pada shinobi aku hehehehehehheheheh....mesti ada orang kate minat sangat la dengan naruto,,,
tula sebab dah follow dari awal cite ni..malas nak tinggal kan..dulu dok gila dengan dragon ball  sekarang dengan naruto pulak..takpela atleast minat tu biar kena dengan tempatnye..

Dulu dah buat blog,tapi sekerat jalan je,,
aktiviti aku petang ni kena angkat kemah pulak ..sebab dah selasai pilahanraya...datang pejabat pun xtau nak buat apa..dok je layan naruto kat internet..hahah..
 Tengah layan naruto episod kemuncak je ,,alih2 boleh bersambung pulak...aduh tensionye..
tapi takpa sebagai shinobi kena ada kesabaran yang amat tinggi..maklumlah nak jadi hokage kan...

No comments:

Post a Comment